iQbAL's FotoPage

By: iQbAL suhaimi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Saturday, 8-Jul-2006 16:02 Email | Share | | Bookmark
mandi sungai nagatoro 2006

 
 
 
View all 12 photos...
9.30 gerak.. 3 keter 1 van... sorang 1000yen... ok ar tu... agak chuak hari sebelum nyer sebab ramalan cuace kate hujan ... seb baik malam tak di tetiba tuko kate tak hujan.. mendung... mendung aper nyer.. panas ader la..
van aku naik sampe dulu.. lain sumer tercicir makan asap.. sampe2 pasang kemah... pakai sun block.. ader la 30 minit pastu lelain sumer sampe bersame ngan beg aku kat keter lain... tuko baju.. solat zuhur.. lari terus masuk sungai... naik jap makan.. pulang balik ke pangkal jalan...
lamer tak mandi sungai.. fun la... lompat saner lompat sini sumer serupe beruk mat yeh.. peduli aper.. janji layan...tapi petang tetiba hujan.. pastu stop.. pastu hujan balik.. tipu tul ramalan cuace nih...


Monday, 22-May-2006 15:35 Email | Share | | Bookmark
B.B.Q 2006

 
 
 
View all 30 photos...
bbq 2006... berjalan lancar disitu.... tak kisah la yang lambat tu... cuace... fahnas... macam..... peserta rame la jugak... ader nak kat 30 orang cam tu... mak aih.. rame nyer melayu... terima kaseh tuk pasangan baru yaser dan isteri... jauh tu datang...

menu kita ini kali ... ayam, daging, bihun, roti jala, sandwih, ikang, karamuch.. dll..

byk gak la aktiviti.. kalau dulu balik2 uno.. balik uno.. dah lunyai kad uno... kali ni up sket.. kita main bola sepak, bola tampaq ..dan paling fun sekali main baling selipar.. haha. oldskool seh... teringat aku member2 lame... kalau dulu kalau sorang tak hilang selipar mmg tak sah... ade jela nanti pergi pakai sepasang.. balik pakai sebelah jer...haha. tapi kali ni main sekejap jer... aper tak nyer... sumer dah pancit.. pastu dah ptg dah pun... esok aku ader test la pulak... adeh...

tuk lelain gamba ( saiz asal ) usha link bawah
http://s62.photobucket.com/albums/h105/iqcl0/BBQ%202006/


Sunday, 14-Nov-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
gambo raye kat taishikan (embassy)

pulon2, mknan free tu
no komen
sumer dah hilang semangat raye
View all 8 photos...
raye kat tpt org mmg tak macam raye kat tpt sendiri, tak der meriam, mercun, kuih2, aaaaahhhhhh, raye kat jepon, bosannnnn, tak feeling


Wednesday, 6-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark

tepi kolam kat taman
tangge maner ntah, luper
emmm... bosan, bilerayam nak masak nih


Tuesday, 7-Sep-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
gambar2 aku utk ditonton semate2, ade byk lagi, tungguuuu

aku di mapele
family aku
aku di kedai tpt tunggu mem, starbucks tuuu
View all 59 photos...
usha lah gambo aku, kebanyakan nyer gambo aku kat jepun nih, sebab baru beli digikamera, hahaha, ok, enjoy, kalau nak bagi komen tu, bubuh jer


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net